Videoconferință

COVIDeo19 și COVIDeo19 – CC sunt aplicații destinate realizării de videoconferințe de tip ghișeu (unu la unu) sau între mai multe persoane aflate oriunde în lume.

Este adecvată structurilor de lucru din administrația locală și de stat, dar și altor domenii unde există necesitatea întâlnirilor online, consultării sau luării deciziilor.

Aplicația are facilități de creare de canale pe instituții sau compartimente și structuri de lucru diferite din cadrul aceleiași organizații (ex. Comisia de urbanism, Comisia de buget-finante, Ședința de Consiliu Local, Direcția de protecție socială, Direcția juridică, etc.)

Necesar hardware pentru operatorul instituției care primește audiențele de la solicitanți: camera web și microfon. Se recomandă folosirea unor căști audio cu microfon pentru izolarea fonică și acuratețea preluării vocii.

Compatibilitate: Windows, Linux, Android, iPhone, etc.

Necesar hardware pentru solicitanți: 

  • desktop/laptop cu cameră web și microfon
  • telefon mobil cu legătură la internet, cu sistem de operare Android sau iPhone.

Domeniul de aplicabilitate este vast:

  • audiențe
  • recrutare de personal
  • call center
  • ghișeu relații cu publicul
  • oriunde există necesitatea ca cineva să gestioneze relațiile cu alte persoane care urmează să intre în contact secvențial.

Avantajul acestei soluții este că nu solicită canalele comerciale sau externe de chat și videoconferință (Skype, Hangout, Duo, WhatsApp, etc.) care, din pricina încărcării recente prin încurajarea lucrului de acasă, au uneori probleme de conectare. Aplicația depinde doar de conexiunea dintre serverul dumneavoastră și echipamentul clientului. Deoarece traficul de date se realizează în interiorul țării și nu prin servere din afară, întârzierile semnalului sunt minime!

Totodată, un mare avantaj este faptul că cetățeanul/clientul nu trebuie să aibă cunoștințe de operare calculator deoarece nu trebuie să descarce sau să instaleze nicio aplicație pentru a intra în legătură cu organizația dumneavoastră. Se promovează un link pe pagina de internet a instituției sau este transmis prin email, SMS sau orice alte rețele sociale și nimic mai mult.

Aplicația poate fi personalizată în funcție de cerințele imediate ale clientului.

Pentru performanțe maxime, ea se poate instala la cerere pe servere proprii, comunicația între client și operator se desfășoară prin canale securizate și se poate configura pe structura oricărei organizații.

Produsul este în permanentă dezvoltare pentru a putea fi adaptat nevoilor concrete ale clienților.

Un tablou de sinteză, cu capabilitățile și sarcinile ce le poate rezolva această aplicație, găsiți în cele ce urmează. În cazul în care nu regăsiți rezolvare la toate dorințele dumneavoastră ne puteți contacta la unul dintre numerele afișate mai jos.


FacilitateDaNuPachet PlusObservații
Scalabilitate număr participanțiX20, 40, etc.
Scalabilitate bandăX48Kb, 64Kb, 128Kb, 256Kb, etc
Interfațare cu canale comercialeXNu se suprapune cu Skype sau alte canale similare
Multi canalXCanale separate pentru comisii și grupuri de lucru
Administrator de conferințăXConducătorul ședinței poate simula perfect procedura fizică
Panou extins administrator XEcran separat cu facilități în plus
Acces cu parolă la ședințăXParola se transmite înainte de ședință tuturor participanților
Acceptare invitați în ședințăXSe acceptă presă, invitați ai altor instituții, persoane publice sau cetățeni
Control individual audio/videoXPentru administrator și utilizatori
Control general audio/videoXPentru administrator
Vot electronicXFără posibilitate de fraudă. Toată lumea are acces imediat la rezultate votului.
Versiune smartphoneXAplicația funcționează ăn mod responsive
Aplicație descărcabilăXNu necesită descăarcare de aplicații. Se folosește un link în browser.
Fișier de log ședințăXProces verbal de ședință cu tot managemantul de acces, difuzare a informațiilor și vot pe proiecte
Mesaje de sinteză și disciplinareXInstrumente pentru generare de mesaje de sinteză și simulare a procedurii de vot
Prezentare documente electronice XPDF, DOCX, XLS, IMG, PNG și alte formate uzuale
Arhivă electronică ședințeXFișierele electronice generate se stochează pe server
Asistență tehnică la ședințeXDacă se solicită, un tehnician vă asistă online
Server dedicat pentru clientXAvem propriile servere de streaming
Înregistrare videoconferință XToată ședința se înregistrează și se stochează pe server.

Pentru soluții tehnice, evaluări și contractări de servicii vă rugăm să ne contactați la 

  • 0722 673 571 – Constantin Teodorescu sau 
  • 0731 749 719 – Liviu Ilie.